Gå tillbaka och ändra dina val Jämförelse av val Äldreguiden är baserad på två undersökningar som Socialstyrelsen genomför. Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? samt Enhetsundersökningen om äldreomsorg och kommunal hälso- och sjukvård. 
Detaljer av Aspudden hemtjänst Allmän information Kommun/stadsdel Hägersten Älvsjö Inriktning Personlig omvårdnad, Serviceinsatser Regiform Offentlig Helhetsomdöme Andel personer som är mycket eller ganska nöjda med den här hemtjänsten 86% Inflytande och delaktighet Andel personer som erbjudits en fast omsorgskontakt 100% Andel personer som tycker att de alltid eller oftast kan påverka när personalen ska komma 64% Andel personer  som tycker att personalen alltid eller oftast tar hänsyn till deras önskemål om hur hjälpen ska utföras 88% Andel personer som har varit delaktiga i planen för hur biståndsbeslutet ska genomföras 100% Personal Andel personer som tycker att personalen utför sina arbetsuppgifter mycket bra eller ganska bra 79% Andel personer som tycker att alla eller de flesta av personalen har den kunskap och kompetens som behövs 87% Andel personer som tycker att alla eller de flesta av personalen pratar och förstår tillräckligt bra svenska 88% Andel av personalen som är undersköterska, vardagar 57% Andel personer som tycker att personalen alltid eller oftast har tillräckligt med tid för att kunna utföra sitt arbete hemma hos dem 80% Antal personer som en fast omsorgskontakt ansvarar för 11 
Detaljer av Aspudden hemtjänst Aspudden hemtjänst Allmän information Kommun/Stadsdel Aspudden hemtjänst:  Hägersten ÄlvsjöInriktning Aspudden hemtjänst:  Personlig omvårdnad, ServiceinsatserRegiform Aspudden hemtjänst:  OffentligHelhetsomdöme Andel personer som är mycket eller ganska nöjda med den här hemtjänsten Aspudden hemtjänst:  86%Inflytande och delaktighet Andel personer som erbjudits en fast omsorgskontakt Aspudden hemtjänst:  100%Andel personer som tycker att de alltid eller oftast kan påverka när personalen ska komma Aspudden hemtjänst:  64%Andel personer  som tycker att personalen alltid eller oftast tar hänsyn till deras önskemål om hur hjälpen ska utföras Aspudden hemtjänst:  88%Andel personer som har varit delaktiga i planen för hur biståndsbeslutet ska genomföras Aspudden hemtjänst:  100%Personal Andel personer som tycker att personalen utför sina arbetsuppgifter mycket bra eller ganska bra Aspudden hemtjänst:  79%Andel personer som tycker att alla eller de flesta av personalen har den kunskap och kompetens som behövs Aspudden hemtjänst:  87%Andel personer som tycker att alla eller de flesta av personalen pratar och förstår tillräckligt bra svenska Aspudden hemtjänst:  88%Andel av personalen som är undersköterska, vardagar Aspudden hemtjänst:  57%Andel personer som tycker att personalen alltid eller oftast har tillräckligt med tid för att kunna utföra sitt arbete hemma hos dem Aspudden hemtjänst:  80%Antal personer som en fast omsorgskontakt ansvarar för Aspudden hemtjänst:  11
Spara eller skriv ut Gå tillbaka och ändra dina val