Gå tillbaka och ändra dina val Jämförelse av val Äldreguiden är baserad på två undersökningar som Socialstyrelsen genomför. Vad tycker de äldre om äldreomsorgen? samt Enhetsundersökningen om äldreomsorg och kommunal hälso- och sjukvård.
Detaljer av Aspudden hemtjänst Allmän information Kommun/stadsdel Hägersten Älvsjö Inriktning Personlig omvårdnad, Serviceinsatser Regiform Offentlig Helhetsomdöme Andel personer som är mycket eller ganska nöjda med den här hemtjänsten 86% Inflytande och delaktighet Andel personer som erbjudits en fast omsorgskontakt 100% Andel personer som tycker att de alltid eller oftast kan påverka när personalen ska komma 64% Andel personer som tycker att personalen alltid eller oftast tar hänsyn till deras önskemål om hur hjälpen ska utföras 88% Andel personer som har varit delaktiga i planen för hur biståndsbeslutet ska genomföras 100% Personal Andel personer som tycker att personalen utför sina arbetsuppgifter mycket bra eller ganska bra 79% Andel personer som tycker att alla eller de flesta av personalen har den kunskap och kompetens som behövs 87% Andel personer som tycker att alla eller de flesta av personalen pratar och förstår tillräckligt bra svenska 88% Andel av personalen som är undersköterska, vardagar 57% Andel personer som tycker att personalen alltid eller oftast har tillräckligt med tid för att kunna utföra sitt arbete hemma hos dem 80% Antal personer som en fast omsorgskontakt ansvarar för 11
Detaljer av Aspudden hemtjänst Aspudden hemtjänst Allmän information Kommun/Stadsdel Aspudden hemtjänst: Hägersten ÄlvsjöInriktning Aspudden hemtjänst: Personlig omvårdnad, ServiceinsatserRegiform Aspudden hemtjänst: OffentligHelhetsomdöme Andel personer som är mycket eller ganska nöjda med den här hemtjänsten Aspudden hemtjänst: 86%Inflytande och delaktighet Andel personer som erbjudits en fast omsorgskontakt Aspudden hemtjänst: 100%Andel personer som tycker att de alltid eller oftast kan påverka när personalen ska komma Aspudden hemtjänst: 64%Andel personer som tycker att personalen alltid eller oftast tar hänsyn till deras önskemål om hur hjälpen ska utföras Aspudden hemtjänst: 88%Andel personer som har varit delaktiga i planen för hur biståndsbeslutet ska genomföras Aspudden hemtjänst: 100%Personal Andel personer som tycker att personalen utför sina arbetsuppgifter mycket bra eller ganska bra Aspudden hemtjänst: 79%Andel personer som tycker att alla eller de flesta av personalen har den kunskap och kompetens som behövs Aspudden hemtjänst: 87%Andel personer som tycker att alla eller de flesta av personalen pratar och förstår tillräckligt bra svenska Aspudden hemtjänst: 88%Andel av personalen som är undersköterska, vardagar Aspudden hemtjänst: 57%Andel personer som tycker att personalen alltid eller oftast har tillräckligt med tid för att kunna utföra sitt arbete hemma hos dem Aspudden hemtjänst: 80%Antal personer som en fast omsorgskontakt ansvarar för Aspudden hemtjänst: 11
Spara eller skriv ut Gå tillbaka och ändra dina val