| Hemtjänst Ljungskile |
| Allmän information |
|---|
| Kommun/Stadsdel |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: Uddevalla |
| Inriktning |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: Personlig omvårdnad, Serviceinsatser |
| Regiform |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: Offentlig |
| Helhetsomdöme |
|---|
| Andel personer som är mycket eller ganska nöjda med den här hemtjänsten |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: 90% |
| Inflytande och delaktighet |
|---|
| Andel personer som erbjudits en fast omsorgskontakt |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: 96% |
| Andel personer som tycker att de alltid eller oftast kan påverka när personalen ska komma |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: 59% |
| Andel personer som tycker att personalen alltid eller oftast tar hänsyn till deras önskemål om hur hjälpen ska utföras |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: 85% |
| Andel personer som har varit delaktiga i planen för hur biståndsbeslutet ska genomföras |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: 74% |
| Personal |
|---|
| Andel personer som tycker att personalen utför sina arbetsuppgifter mycket bra eller ganska bra |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: 88% |
| Andel personer som tycker att alla eller de flesta av personalen har den kunskap och kompetens som behövs |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: 89% |
| Andel personer som tycker att alla eller de flesta av personalen pratar och förstår tillräckligt bra svenska |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: 90% |
| Andel av personalen som är undersköterska, vardagar |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: 68% |
| Andel personer som tycker att personalen alltid eller oftast har tillräckligt med tid för att kunna utföra sitt arbete hemma hos dem |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: 82% |
| Antal personer som en fast omsorgskontakt ansvarar för |
|---|
| Hemtjänst Ljungskile: 4 |